Naapurikylän kansanedustaja aloitti ansaitun kesäloman
Tiistaina 23. kesäkuuta oli eduskunnan viimeinen istunto tältä keväältä ja Puumalan naapurikylän, Anttolan oman kansanedustajan, Vesa Kallion ensimmäinen vapaapäivä. Istuntotauko on juuri alkanut ja Kallio istuu eduskuntatalon tyhjässä kuppilassa.
Tämä artikkeli on vain tilaajalle.
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin kirjautumalla sisään.
Kirjoittajan kirjoitukset