M/S Aino teki kesän ensimmäisen Bike & Boat -risteilyn Puumalaan viime keskiviikkona
Keskiviikkona 17. kesäkuuta Puumalan satamaan saapui M/S Aino. Se on vuonna 1893 rakennettu historiallinen sisävesihöyrylaiva, joka on palvellut matkustajia Saimaalla ja Päijänteellä aluksi höyrylaivana ja nykyään dieselmoottorilla varustettuna. Viime viikon risteily oli tämän kesän ensimmäinen Bike & Boat -risteily Mikkelistä Puumalaan. Risteily tuli tällä kertaa yrittäjä Otto Ravantille kalliiksi, sillä mukaan oli ennakkoon ilmoittautunut ainoastaan neljä henkilöä.
Tämä artikkeli on vain tilaajalle.
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin kirjautumalla sisään.
Kirjoittajan kirjoitukset